معرفی 3 سریال جذاب که نباید از دست بدهید

لیست سیاه (The Blacklist)

افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده تبدیل به یک جنایتکار برجسته می شود که پس از فرار داوطلبانه تسلیم اداره تحقیقات فدرال می شود. او به اداره تحقیقات فدرال گفت که لیستی از خطرناک ترین جنایتکاران جهان را که طی سال های گذشته تهیه کرده است، در اختیار دارد و مایل است در ازای مصونیت از پیگرد قانونی، در مورد عملیات آنها اطلاع دهد. با این حال …

دانلود سریال لیست سیاه

هانیبال (Hannibal)

داستان این سریال درباره‌ی مأمور اف‌بی‌ای به نام ویل گراهام است که روش خاصی در گرفتن قاتلین دارد. به این شکل که با تمرکزی که دارد خود را جای قاتل قرار داده و به جای قاتل نیز فکر می‌کند. وی بعد از مدتی با یک روانپزشک کار بلد به نام هانیبال لکتر آشنا می شود و از آن پس آن دو با هم بر روی پرونده‌های مختلف قتل کار می‌کنند و موفق می شوند چند قاتل را گیر بیندازند.

دانلود سریال هانیبال Hannibal

 

سریال ایالات متحده آل (United States of Al)

 

“United States of Al” داستان دو دوست ناجوری را به تصویر می‌کشد. ریلی، یک کاپیتان سابق نیروی دریایی آمریکا، و اواز، یک مهاجر افغانستانی که پس از خدمت در نیروهای متحد آمریکا به آمریکا آمده است. البته این سریال در حالیکه به نگاهی کمدی دارد، مسایل سنگینی همچون جنگ، مهاجرت و تطابق فرهنگی را نیز به تصویر می‌کشد.

دانلود سریال ایالات متحده آل

دیدگاه خود را بگذارید