خرید عمده قهوه از فروشگاه اینترنتی قهوه سیراف

شما هم اگر مصرف کننده حرفه ای قهوه هستید یا مدیریت یک کافی شاپ، رستوران یا هتل را بر عهده دارید و خرید قهوه عمده برای تان تبدیل به یک دغدغه شده است برای خرید قهوه عمده می توانید روی ما حساب کنید. چرا که تیم کاری قهوه ورنا ضمن پایبندی به عرضه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان، همواره خود را با آخرین دانش و فنون فرآوری قهوه به روز نگه می‌دارد.

اگر قهوه فروشی دارید یا کافه دار و صاحب کافی شاپ هستید، می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از هر کجای کشور که می‌باشید از طریق قهوه ورنا خریداری و تامین نمایید.

تخصص ما تولید و فروش عمده قهوه و محصولات مرتبط با آن است، ما کیفیت محصولات‌مان را تضمین میکنیم و به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید از ما تجربه یک خرید خوب را خواهید داشت.

اگر قصد خرید قهوه عمده دارید می‌توانید از طریق فرم زیر اطلاعات خود را ثبت کنید تا همکاران ما در تیم فروش قهوه سیراف در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

همچنین می‌‍توانید با شماره‌ تلفن پشتیبانی: 02128421287 / تلفن واحد فروش عمده: 09120602986 / پیگیری سفارشات: 02128421287 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای انتخاب محصولات مورد نیازتان راهنمایی کنند؛ و برای خرید قهوه عمده لیست قیمت قهوه را در اختیارتان قرار دهند و سفارشتان را ثبت کنند.

خرید قهوه خوب همیشه چالشی بوده است که صاحبان کسب و کارهای مرتبط با این حوزه با آن روبرو بوده اند و با آن دست و پنجه نرم می کنند. برایتان یک راهنمای خرید قهوه آماده کرده ایم که هم مناسب کسانی است که دوست دارند اطلاعات کاملتری درباره این محصول جذاب و دوست داشتنی داشته باشند و هم مناسب کسانی است که قصد خرید عمده قهوه را دارند. حتما تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

جدیدترین راهنمای خرید قهوه در سال ۱۴۰1

در این راهنما هرآنچه درباره قهوه باید بدانید را آورده‌ایم. این راهنما برای هرکس که می‌خواهد اطلاعات جامع و کاملی درباره قهوه داشته باشد مناسب است. در پایان نیز اطلاعاتی جهت راهنمایی بیشتر کسانی که قصد خرید قهوه عمده دارند بیان کرده‌ایم.

برای بسیاری، نوشیدن قهوه یک عادت است، به خصوص هنگام صبحانه که روز را به خوبی شروع می‌کنند. در واقع، به لطف خواصی که دارد، به ما در مبارزه با خستگی کمک می‌کند. با این حال، برای برخی افراد، این موضوع با تشریفات خاصی همراه است، کسانی که قهوه خود را در مقابل یک کتاب یا درون شرکت جرعه جرعه می‌نوشند.

کیفیت‌های مختلف قهوه و علاوه بر آن، امروزه روش‌های مختلف تهیه نیز وجود دارد. بسیاری از افراد معمولاً عادت می‌کنند و همیشه یک گزینه مشابه را انتخاب می‌کنند، اما برخی نیز می‌توانند خودشان را از نوشیدن همیشگی به یک روش رها کنند!

ما این راهنمای خرید را برای کمک به شما در کشف انواع مختلف قهوه آماده کرده‌ایم.

مهم‌ترین چیزهایی که باید بطور خلاصه بدانید:

انواع مختلفی از قهوه در بازار وجود دارد که می‌تواند رضایت مشتری با نیازهای مختلف را تضمین نماید.

کیفیت‌های مختلف قهوه، طعم‌ها، رایحه‌ها و تفاوت‌های ظریفی را ارائه می‌دهد که حتی برای افرادی که در این زمینه متخصص نیستند قابل درک است.

طعم، عطر و قیمت از ویژگی‌های مهم هستند اما تنها عواملی نیستند که باید مورد توجه قرار گیرند. قبل از خرید قهوه‌، باید مطمئن شویم که این محصول مناسبِ روش تهیه‌ای است که استفاده میکنیم یا خیر. به همین دلیل ما بهترین راهنمای خرید قهوه را برای شما ایجاد کرده‌ایم.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید بررسی شوند. در پاراگراف‌های بعدی، همه مواردی را که باید در نظر بگیرید توضیح می‌دهیم.

قهوه چیست؟

قهوه یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در سراسر جهان است و از دانه‌های بوته‌ای همیشه سبز متعلق به تیره Coffea تهیه می‌شود که در مناطق گرمسیری رشد می‌کند. این دانه‌ها بو داده(رست) و آسیاب می‌شوند.

امروزه از قهوه برای تهیه نوشیدنی‌های گرم یا سرد استفاده می‌شود. علاوه بر آن به عنوان یک جزء اصلی در دستورالعمل‌های آشپزیِ شیرین و دلچسب محسوب می‌گردد.

قهوه حاوی کافئین است، یک محرک طبیعی که به مبارزه با خواب و خستگی کمک می‌کند. عملکرد کافئین بر روی گیرنده‌های مغز فقط چند دقیقه پس از نوشیدن قهوه باعث ایجاد یک احساس خوب می‌شود.

چگونه قهوه بر اساس تنوع طبقه بندی می‌شود؟

گرچه جنس Coffea بیش از ۱۰۰ گونه شناخته شده دارد، اما دو گونه رایج تحت عنوان عربیکا و روبوستا بعنوان گونه‌های تجاری شناخته می‌شوند.

کشت قهوه عربیکا در آمریکای مرکزی و جنوبی، آفریقای شرقی و آسیا بسیار گسترش یافته است. از سوی دیگر،گونه روبوستا، عمدتا در آفریقا، برزیل و برخی مناطق آسیا یافت می‌شود.

در اینجا برخی از ویژگی‌های جالب وجود دارد:

قهوه عربیکا (Coffea Arabica)

به نظر می‌رسد این گیاه که انواع مختلفی از آن وجود دارد بومی اتیوپی است و در ارتفاعات بین ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ متر رشد می‌کند. این قهوه با میزان کم کافئین، و طعم و رایحه قوی شناخته می‌شود.

قهوه روبوستا (Coffea Canephora)

قهوه روبوستا ریشه در کشور کنگو دارد، اما امروزه در مناطق مختلف با ارتفاع بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ متر و آب و هوای گرم پرورش می‌یابد. روبوستا محتوای کافئین بیشتری دارد، حتی این میزان می‌تواند بیش از دو برابر قهوه عربیکا باشد. از همین رو طعم تلخی دارد.

بسته به درجه رست، چه نوع قهوه‌ای وجود دارد؟

تولید قهوه با جمع آوری میوه گیاه قهوه (که گیلاس نیز خوانده می‌شود) آغاز می شود، بذرهایی از آن استخراج می‌شوند که سپس در معرض خشک شدن و تفت دادن (رست) قرار می گیرند.

مورد دوم یعنی رست قهوه یکی از مراحل اساسی فرآوری است، علاوه بر اینکه قهوه سبز را خوراکی می‌کند، مشخصات معطر ترکیب را نیز تعیین می‌کند.

رست چندین نوع دارد: روشن، متوسط و تیره.

رست تیره یک قهوه قوی و شدید، با اسیدیته کمی مشخص و مقدار کمتری کافئین تولید می‌کند. از این نوع قهوه‌ها به عنوان مثال برای تهیه اسپرسو استفاده می‌شود.

از طرف دیگر، برای قهوه‌هایی که با روش‌های فیلتری تهیه می‌شوند، رست روشن ترجیح داده می‌شود، که قهوه‌ای ملایم‌تر با اسیدیتی بیشتر، همراه با نت‌های گل و میوه را فراهم می‌سازند.

در عوض یک رست متوسط قهوه‌ای متعادل‌تر، با طیف وسیع‌تری از عطر و طعم به شما می‌دهد.

باید دانه های قهوه کامل یا قهوه آسیاب شده بخرم؟

بهتر است خرید دانه های کامل قهوه را ترجیح دهید زیرا بادی را حفظ می کند و عطر و طعم تازه تر و رایحه شدیدتری دارد.

در این حالت، ایده این است که قهوه را دقیقاً قبل از استفاده آسیاب کنید. اگر در عوض، تصمیم دارید که کل بسته بندی را آسیاب کنید، سعی کنید ظرف یک ماه آن را مصرف کنید تا خواص آن از بین نرود.

البته قهوه آسیاب بدون شک راحت تر است زیرا می توان بلافاصله از آن استفاده کرد.

مزایا و معایب قهوه چیست؟

همانطور که قبلاً دیدیم، هنگام انتخاب یک قهوه برای خرید می‌بایست فاکتورهای زیادی را در نظر بگیریم. بسته به تنوع، ویژگی های حسی بسیار متفاوت هستند.

ما هنوز کارمان تمام نشده است! ما می خواهیم مزایا و معایب اصلی قهوه خوب را به شما نشان دهیم.

مزایا

  • سیرکننده است
  • به مبارزه با خستگی کمک می‌کند
  • طبق برخی مطالعات، برای سلامتی مفید است
  • تولید گرما در بدن را تحریک می‌کند
  • به تنظیم قند خون کمک می‌کند

معایب

  • می‌تواند باعث عصبی شدن برخی افراد شود
  • می‌تواند استراحت شما را دچار اخلال کند
  • اگر به مقدار زیاد مصرف شود، می‌تواند باعث التهاب شود

معیارهای خرید

تقریباً در پایان این راهنمای خرید هستیم.

احتمالاً تا کنون فهمیده اید که کدام قهوه را می‌توانید انتخاب کنید، اما توصیه می‌کنیم قبل از خرید نهایی‌، جنبه های زیر را نیز در نظر داشته باشید.

فقط در این صورت 100٪ مطمئن خواهید بود که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

  • محتوای کافئین
  • روش تولید
  • ارتفاع
  • بسته بندی
  • تاریخ بسته بندی

نظرات نهایی

از نظر بسیاری، قهوه محصولی بسیار ضروری است. اگر این برای شما نیز صدق می کند، توصیه می کنیم که اطلاعات موجود در این راهنمای خرید را در مورد انتخاب نوع قهوه متناسب با سلیقه و نیاز خود در نظر بگیرید. حتی اگر گزینه های بسیار ارزان وجود دارد، سعی کنید همیشه یک محصول با کیفیت را انتخاب کنید.

همیشه برچسب را بخوانید تا تمام اطلاعات لازم برای انتخاب هوشمندانه را داشته باشید. سعی کنید قهوه تازه بخرید و مقدار کافئین موجود در آن را در نظر بگیرید. با این حال، فراموش نکنید که با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید، تا بتوانید از هر فنجان لذت ببرید.

برای سفارش قهوه می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید یا فرم مشاوره و فروش را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و سفارشات خریدتان را ثبت کنند.

خوب است بدانید که مجموعه ما کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است تا در کنار قیمت های منصفانه بتواند خدمتی به شما خریداران محترم ارائه نماید.

علاقه مندان می توانند انواع دانه های مرغوب و درجه یک قهوه عربیکا و روبوستا و اعم از دانه قهوه سبز یا رست شده را به صورت عمده از تمامی مراکزی که توزیع و فروش عمده دانه قهوه درجه یک را بر عهده دارند تهیه نمایند.

سوالاتی که هنگام خرید قهوه عمده برایتان پیش می آید

  1. حداقل مقداری که می‌توان قهوه سفارش داد چقدر است؟

به دلیل اینکه ما محصولات خود را به صورت عمده به فروش می‌رسانیم، شاید این سوال برای خیلی از شماها پیش بیاید، که حداقل مقداری که می‌توان قهوه سفارش داد چقدر است؟ در پاسخ این سوال به شما می‌گوییم، که حداقل قهوه‌ای که از هر نوع می‌توانید سفارش دهید 5 کیلوگرم است. لازم به ذکر است، مجموع چند نوع قهوه با همدیگر که بشود 5 کیلوگرم قابل قبول نیست. بلکه بایستی از هر نوع قهوه موجود حداقل 5 کیلوگرم سفارش ثبت شود.

  1. فروش قهوه عمده به صورت حضوری هم امکان پذیر است؟

افرادی هستند، که دوست دارند محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت حضوری خریداری نماید. این امکان برای شما فراهم است، که قهوه عمده را به صورت حضوری از ما خریداری نمایید. برای پیدا نمودن اطلاعات تماس و آدرس، کافی است، از قسمت تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

  1. ارسال قهوه خریداری شده از کجاست؟

قابل ذکر است، ارسال قهوه عمده‌ای که به صورت آنلاین از ما خریداری می‌کنید، از شهر تهران به سراسر کشور است.

  1. در هر کیسه چند کیلو قهوه وجود دارد؟

در هر کیسه ارسالی قهوه، متناسب با نوع و میزان قهوه سفارش داده شده وزن کیسه قهوه متفاوت خواهد بود. ولی به صورت کلی بسته‌‌های قهوه از 5 تا 30 کیلوگرم وزن دارند.

  1. رست قهوه‌ها چه زمانی انجام می‌گیرد؟

در کل ما رست قهوه‌ها را زمانی انجام می‌دهیم، که سفارش مشتری به ثبت می‌رسد. پس از رست، قهوه مورد نظر را بسته‌بندی و برای کاربران عزیز در سراسر کشورمان ارسال می‌کنیم.

  1. نحوه ارسال قهوه عمده به چه صورت است؟

نحوه ارسال قهوه سفارش داده شده برای شهرهای مختلف، متفاوت است. مثلا سفارش‌هایی که در تهران به ثبت می‌رسد، توسط پیک و سفارش‌های شهرستان توسط باربری صورت می‌گیرد. سفارشات با بسته‌بندی بسیار مناسب به دست مشتریان خواهد رسید.

  1. سفارش چند روزه به دست مشتری می‌رسد؟

پس از ثبت سفارش مورد نظرتان، در تهران حداکثر 2 روز کاری و در شهرستان حداکثر 3 روز کاری به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

فروش عمده قهوه

فروش دانه قهوه درجه یک امروزه به دلیل جذب خریداران و حجم بالای خرید آن در ردیف نخست اولویت‌های تجاری کشورهای تولیدکننده‌ قهوه از جمله برزیل، هند، کنیا، کاستاریکا، کلمبیا، هندوراس، تانزانیا، اتیوپی، اندونزی، مکزیک و … قرار دارد.

کشت دانه قهوه به ویژه از طریق سرمایه‌گذاری در کاشت و تولید و تاسیس آزمایشگاههای کنترل کیفیت به یک ضرورت اقتصادی تبدیل شده است.

برندهای قهوه ایتالیا از جمله قهوه ایلی illy coffee و قهوه ساکوالا saquella coffee و قهوه ساندالج sandalj همکاری‌های نزدیکی با تولیدکنندگان مستقیم دانه قهوه در کشورهای مقصد دارند. امروزه فروش عمده قهوه در بسیاری از کشورهای صاحب مزارع قهوه در آمریکای جنوبی، هند و آفریقا با مشورت‌های تخصصی و فنی برندهای مرغوب ایتالیایی صورت می‌گیرد.

انواع دانه قهوه

دانه قهوه بسته به گونه و شرایط کاشت آن خصوصیات متفاوتی دارد. دانه قهوه در دو نوع اصلی عربیکا و روبوستا دسته‌بندی می‌شوند. قهوه عربیکا بخش اعظم دانه قهوه تولیدی در جهان را تشکیل می‌دهد. قهوه عربیکا به دلیل طعم ملایم‌تر و نسبتا شیرین‌تر بیشتر مورد علاقه خریداران عمده دانه قهوه قرار دارد.

فروش دانه قهوه در جهان به دلیل رغبت بیشتر به قهوه عربیکا بر این نوع قهوه متمرکز است. قهوه روبوستا گرچه از نظر طعم در مقایسه با قهوه عربیکا تلخ‌تر به نظر می‌رسد، اما در برابر آفات و بیماری‌های گیاهی مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد.

قهوه روبوستا نیز طرفداران خودش را دارد. به علاوه ترکیب‌های قهوه لزوما به صورت خالص از قهوه عربیکا ساخته نمی‌شوند. بلکه قهوه روبوستا هم به آن اضافه می‌شود.

انواع دانه قهوه عربیکا که در بازارهای قهوه جهان از محبوبیت بیشتری برخوردارند، عبات‌اند از:

  • دانه قهوه برزیل
  • دانه قهوه مکزیک
  • دانه قهوه پلنتیشن هند
  • دانه قهوه پرو
  • دانه قهوه کنیا
  • دانه قهوه کلمبیا
  • دانه قهوه سوماترا اندونزی
  • دانه قهوه اتیوپی

شناخته‌شده‌ترین انواع دانه قهوه روبوستا نیز عبارت‌اند از:

  • چری هند
  • پی‌بی هند
  • دانه قهوه اندونزی روبوستا
  • دانه قهوه جاوا روبوستا
  • دانه قهوه ویتنام
  • دانه قهوه برزیل روبوستا
  • دانه قهوه اوگاندا روبوستا

درجه رست قهوه

جالب است بدانید فروش عمده ی دانه های قهوه علاوه بر نوع، با تفکیک دیگری نیز صورت می گیرد! این تفکیک حاصل از میزان روست ( برشته ) شدن دانه یا پودر قهوه می باشد، و به شرح زیر است:

  1. قهوه لایت ( قهوه ای که درجه ی روست شدن آن بسیار کم است، تلخی اش در مقایسه با دو نوع دیگر ناچیز تر است و رنگ آن نیز بسیار روشن می باشد )
  2. قهوه مدیوم ( قهوه ای که درجه روست شدن آن کمی بیشتر از قهوه لایت است، تلخی و رنگ اش در مقایسه با قهوه ی لایت در حد متوسط و کمی بیشتر می باشد )
  3. قهوه دارک ( درجه ی روست شدن قهوه های دارک بیشتر از دو نوع دیگر است، جوری که کاملا برشته شده و رنگ آن به قهوه ای تیره یا سوخته تبدیل می شود و طعمش نیز در مقایسه با دو نوع دیگر تلخ تر خواهد بود )

مرغوب ترین دانه قهوه کدام است؟

اگر برایتان سوال پیش بیاید که مرغوب ترین و درجه یک ترین نوع دانه های قهوه رست شده کدام نوع هستند، و از کجا می توان با خیالی راحت از کیفیت دانه ی قهوه ی مورد نظر آن را تهیه کرد، باید بدانید که بهترین و مرغوب ترین دانه های قهوه، آن دسته از دانه هایی می باشند که از زمان روست شدن آنها مدت زیادی نگذشته باشد.

در این حالت قهوه کیفیت و تازگی اش را حفظ می کند و عطر و طعم دلچسبی که ناشی از تازگی اش می باشد را هم از دست نمی دهد. اما هر چه از میزان روست شدن آن مدت بیشتری بگذرد، قهوه حالت کهنه تری به خودش می گیرد و این موضوع کیفیت قهوه را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگرچه گفته می شود دانه قهوه رست شده فله، در شرایط نگهداری ایده آل نهایتا تا شش ماه قابل استفاده است. اما توصیه می کنیم چنانچه جزو فروشندگان قهوه فله هستید بیش از یک ماه قهوه را در انبارهای خود حتی در شرایط ایده آل نگه ندارید.

خرید عمده قهوه

هنگام خرید عمده قهوه بایستی به برخی نکات مهم و کلیدی توجه کنید تا بتوانید از بهترین و مناسب ترین قهوه استفاده کنید. این نکات شامل موارد ذیل می باشند:

  • از مراکز معتبر اقدام به خرید قهوه نمایید
  • به نوع قهوه که به صورت بسته بندی یا فله ای یا فوری می باشد، توجه کنید
  • به تازگی رست قهوه توجه ویژه داشته باشید
  • پیش از اینکه خریدتان را قطعی کنید از کیفیت محصولی که می خرید اطمینان حاصل کنید.

لیست قیمت فروش عمده دانه قهوه

عمده دوستانی که عمده فروشی قهوه دارند یا کافی شاپ و یا پخش قهوه عمده انجام می دهند از مشتریان مجموعه ما هستند، همکاران گرامی می توانند برای دریافت لیست قیمت قهوه عمده میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را در فرم مشاوره و سفارش ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و لیست قیمت فروش عمده قهوه را در اختیارتان قرار دهند.

لیست قیمت قهوه فله ای

لطفا توجه داشته باشید این لیست کامل محصولات مان نیست و قیمت برای خریدهای عمدتاً ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوست. لیست ممکن است با قیمت‌های روز مقداری متفاوت باشد، دلیل آن هم نوسانات قیمت قهوه خام در بازار است.

اگر قصد خرید قهوه عمده دارید جهت برخورداری از تخفیف‌های مخصوص خریدهای عمده می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا لیست قیمت قهوه عمده را در اختیارتان قرار دهند.

لیست قیمت قهوه عربیکا

لیست قیمت قهوه میکسلیست قیمت قهوه روبوستا

لیست قیمت محصولات پودری


برای خرید دانه قهوه از طریق سایت قهوه سیراف قهوه مصرفی خود را مستقیما از تولید کننده و به صورت تازه رست دریافت خواهید کرد. ما در صدد آن هستیم که هرچه سریعتر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند مقدار مورد نیاز برای مصارف خانگی خود را نیز از طریق سایت تامین کنند.خرید دانه قهوه از تولید کننده

طی روزهای آینده درگاه خرید اینترنتی ما راه اندازی شده و شما می توانید مستقیما از طریق سایت هر مقدار قهوه که مورد نیازتان است را تهیه فرمایید.

دیدگاه خود را بگذارید